arc.sk/vratenie-a-reklamacia/

Reklamácie

Dôležité pri reklamáciách:

nahlasovať písomne (mailom) na bajbar@arc.sk
uviesť najdôležitejšie informácie (číslo faktúry, objednávkový kód, množstvo, dôvod reklamácie).
fotografie poškodeného tovaru potešia


Reklamácie poškodeného tovaru:

prijímame písomne na bajbar@arc.sk
preposlaním fotografií o poškodenom tovare nič nepokazíte
poškodený tovar očakávame späť na našu adresu akýmkoľvek spôsobom (osobne, kuriérom, poštou, obchodným zástupcom...)


Reklamácie poškodeného tovaru, ak je vonkajšie poškodenie balíka:

prijímame písomne na bajbar@arc.sk
pri vonkajšom poškodení balíka je potrebné s kuriérom spísať škodový zápis  a zaslať nám ho mailom
pozor pri dodávkach tabúľ, každá priehlbina na kartóne môže znamenať poškodenie tabule. Vždy je lepšie tabuľu riadne prezrieť.
poškodený tovar nevyhadzujte, vo veľa prípadoch je potrebné poškodený tovar zaslať späť (vyžaduje si to prepravná spoločnosť)


Reklamácie nedodaného tovaru:

prijímame písomne na bajbar@arc.sk ak by ste nevedeli čakať na výsledok prešetrenia reklamácie, tovar si môžete kedykoľvek nanovo riadne objednať a reklamácia bude v prípade uznania vybavená vystavením dobropisu


Reklamácia na vrátenie tovaru:

kľudne sa môžete vopred informovať telefonicky na zákazníckom servise, či danú položku môžeme spätne odkúpiť
nechcený tovar očakávame späť na našu adresu akýmkovek spôsobom (osobne, kuriérom, poštou, obchodným zástupcom...)
vrátený tovar musí byť nepoškodený, v pôvodnom balení, nevyradený z ponuky, s nezmeneným dizajnom (viď obchodné podmienky)